Cuma

İNTERNETTEN PARA KAZANMANIN PÜF NOKTALARI

Online para kazanma yöntemlerini hiç denediniz mi ? Belki denemiş, belki de denememişsinizdir. Bende sizin gibi ilk bu konulara asla inanmayanlardandım. Bu para kazanma yöntemi konusunda tereddütlerim vardım. Yine de denemek istedim ve denemeden bilemem dedim. Hatta bu işe başlarkar fazla bir internet bilgimde yoktu. Sadece messengerda konuşuyor ve arkadaşlarıma mail gönderiyordum. Bütün bilgim bu kadardı.


Pek çok araştırmadan sonra kendim için doğru adresi buldum. Sizinde kendinize en uygun ürünü bulmanıza yardımcı olmak amacıyla bu blogu açtım. Hatta bu blogu ilk açtığımda bu konuda hiç bir bilgim yoktu inanın.Hatta bu konudaki ilk adımlarımı 2009 yılında atmama rağmen bazı ailevi problemler, babamın ölümü, kardeşimin bacağının kesilmesi vb. inanılmaz kötü günlerdi. Neyse sizin de canınızı sıkmak istemiyorum. Dediğim gibi ben bu işe ilk kez 2009 yılında başladım ve yaşadığım olumsuzluklar nedeniyle bir süre ara verdim. Ancak hiç bir şey yapmadığım halde iki ürün sattığımı görünce bu işe yeniden dönmeye karar verdim.

Aldığım ürünleri tek tek okumaya başladım, yeniden şimdi daha bilinçli olarak bu işe girdim ve şu anda ben kazanmaya başladım. Aradaki boşluğu kapatmaya karar verdim. Ancak hiç acele etmiyorum. Yavaş yavaş ve emin adımlarla ilerlemeye devam ediyorum. Satın aldığım kitapları tek tek iyice anlayıncaya kadar okudum. Onlardan önemli yerlerin notlarını çıkardım. O notların üzerinden birkaç kez daha geçtim. Ayrıca yapmam gereken işleri maddeler halinde çıkardım.

Şimdi o çıkardığım maddeler üzerinde tek tek uygulamalara geçtim. Maddeleri uygularkende acele etmiyorum. İstiyorum ki herşeyi daha iyi anlayayım. Uygulamasını iyice anlamadığım bir maddeyi anlayıncaya kadar zorluyorum. Onu iyice anlayıncaya kadar. Her madde de 2-3 uygulama yapıyorum. Ama bazen bu 10 uygulamaya kadar çıkabiliyor. Biliyorum ki bugün para kazanmak için acele edersem, hiç para kazanamam. O yüzden yavaş yavaş ve emin adımlarla gittiğimde bir otomatik para kazanma makinasına sahip olacağımı çok iyi biliyorum.

Bu blogu açarak hem size hem kendime faydalı olmaya çalışıyorum. Burada size yardımcı olacak pek çok kaynağı bir araya getirdim. Bunları incelemenizi ve kendinize uygun olanları seçmenizi istedim. Burada tanıtımını yaptığım ürünler denenmiş ve başarılı sonuçlar vermiş olan ürünlerdir. Bu ürünlerin ortak özelliği biraz bilgisayar bilgisi olan herkesin anlayabileceği dille yazılmış olmalarıdır. Burada tanıtımı yapılan pek çok ürün müşterilere daha iyi hizmet verebilmek amacıyla video eğitimi ile desteklenmişlerdir. Ürünleri iyi incelemenizi ve kendinize hitap eden ürünü bulduktan sonra lütfen ürünü satın alın.

Öncelikle yapmanızı istediğim şey, para kazanmak için acele etmeyin. Satınaldığınız kitabı en az bir kaç defa anlayıncaya kadar acele etmeden okuyun. Önemli konuları not edin, gerekirse üzerinden tekrar geçin, Asla acele etmeyin, Yavaş ve emin adımlarla ilerleyin. Kitabı okurken yapmanız gereken işleri maddeler halinde tek tek yazın. Ve her maddede belirttiğiniz uygulamaları bitirmeden sakın diğer maddeye geçmeyin. Önce bitirin sonra bir alt maddeye geçin. Her madde de yazılı konuları en aç 3-4 defa uygulamadan yani kısaca iyice anlamadan sakın geçmeyin.

Bunlara dikkat ederseniz, acele etmezseniz, ilerde kendinize para makinası kurmuş olursunuz. Tabi internetten para kazanma isteğiniz varsa. Eğer bu isteğiniz güçlü ise hiç durmayın hemen size uygun ürünlerden birtanesini satınalın ve internetten para kazanma inceliklerini sizde öğrenmeye başlayın.

Bu işe sol tarafta bağlantılarım başlığı altındaki ürünleri incelemeye başlamakla başlayabilirsiniz. Size para kazandıracak olan metalar sabır, zaman ve emek olduğunu aklınızdan çıkarmayın.....

0 yorum:

Yorum Gönder

Yorumunuzu buradan yaptığınız için teşekkür ederiz.